неділю, 20 листопада 2016 р.

МОДУЛЬ 8-9

Так, як я, на жаль, не відвідувала тренінги, тепер змушена працювати сама. На цих етапах я вже досить багато дізналась, для цього потратила багато сил. Я зрозуміла, що потрібно було ходити на усі тренінги. Все це що я зробила зараз, на тренінгах з допомогою викладачів, їх підказками я б справилась набагато швидше і якісніше. 
Проте я таки опрацювала все що змогла і завершила свій проект. 
Зробила висновки,що і далі буду використовувати цей метод проекту. І буду навчати свої учнів.
Тому, що метод проектів дає великі можливості, і цей підхід можна тільки удосконалювати.
За таким методом працювати цікаво як учителю, так і учню. Учнів можна не тільки навчати за методом проектів, але й проводити їх атестацію у формі захисту проектів.

Немає коментарів:

Дописати коментар